CO NOWEGO W 2024?

KALENDARZ 2024
26 stycznia 2024
SEZON 2024 WYSTARTOWAŁ
18 marca 2024

Co nowego w sezonie 2024, a co się nie zmienia? Zapraszamy do lektury.

– BONUS CUP oraz 7 Rund ROTAX MAX Challenge plus 3 KMP to dokładnie tyle samo co rok temu, zmienia się jedynie lokalizacja otwierająca sezon z Poznania na Bydgoszcz.

– Losowane silniki dalej obowiązują w klasach, Micro, Mini, Junior i Senior. Serwis dalej po stronie Grześka i Radka Krętów. Czyli tu mamy bez zmian, jedyna zmiana dotyczy silników Joker – w ubiegłym sezonie, dwa były bezpłatne, w tym drugi jest już płatny.

– Opony pozostają te same co rok temu. W tym zakresie nie zmienia się nic.- Formuła zawodów – treningi czwartek i piątek, sobota czasówka i dwa wyścigi, niedziela kolejne dwa. Bez zmian.

– Pokazy, tu od sezonu 2024 uczestnicy mogą wziąć udział tylko i wyłącznie sprzętem zgodnym z regulaminem, to oczywiście nowość.

– Bilety na GRAND FINALS praktycznie bez zmian 1 Micro, 2 Mini, 1 Junior, 1 Senior, 1 DD2 i 1 Masters. Zmiana względem minionego sezonu dotyczy drugiego biletu w klasie Mini – ten przyznawany jest za sumę punktów z serii ROTAX MAX Challengę Poland + KMP. Warunkiem przyznania biletów w klasach DD2 i DD2 Masters jest sklasyfikowanie 14 w DD2 i 10 w Masters zawodników odrębnie w każdej z tych klas w trakcie sezonu. Uwaga – chcąc być sklasyfikowanym trzeba startować na silniku i cylindrze z polskiej dystrybucji.

– Klasy i tu mamy nowość – oczywiście pozostaje Micro, Mini, Junior, Senior, DD2 i DD2 Masters obecnych zasadach, ale pojawiają się dwa nowe wyścigi: jeden to OPEN łączone klasy Senior i DD2, drugi to KZ OPEN. Tu idziemy w kierunku bardziej budżetowego ścigania dla hobbystów. Więcej szczegółów na ten temat w regulaminie, który pojawi się wkrótce.

Do zobaczenia na torze!

//]]>